

Kosiarka GV48TK ALL3 bez wyrzutu bocznego, posiada stalową obudowę, charakteryzuje się mechanizmem tnącym typu ?3 cutting device?, który oprócz zbierania obsługuje tryb rozdrabniania.
Silnik: EMAK K 650 OHV
Szerokość cięcia: 46 cm
Obudowa: stal Napęd: tylne koła
Poj. kosza: 70 L
Wysokość cięcia: 28-75 mm
Dane techniczne:
- Silnik: EMAK K 650 OHV
- Poj. silnika: 156 cm?
- Szerokość cięcia: 46cm
- Obudowa: stal
- Napęd: tylne koła
- Poj. kosza: 70 L
- Kosz: tworzywo
- Regulacja cięcia: centralna
- Koła: łożyska kulkowe
- Wysokość cięcia: 28-75 mm
- Mielenie: tak
- Ciężar: 32 Kg.
Dodatkowe informacje:
Duże koła 200 mm ? koła przednie i 280 mm ? koła tylne. Konfiguracja gwarantująca większą płynność jazdy na nierównych terenach, większą zwrotność i łatwiejsze manewrowanie maszyną.
Ergonomiczna dźwignia hamulca silnika i napędu wykonane z tworzywa sztucznego zapewniają niezmiennie pewny i wygodny chwyt.
Wzmocniona i ergonomiczna dźwignia regulująca wysokość cięcia (w zakresie 5 pozycji).
Zaślepka umożliwiająca pracę w trybie rozdrabniania dostępna jest jako wyposażenie seryjne.
Silniki Emak są nowością, na którą warto zwrócić szczególną uwagę.
Zarówno silniki o pojemności 140 cm3 jak 196 cm3 to mocne jednostki górnozaworowe (serii K500, K600, K700, K800), co oznacza nie tylko oszczędności w spalaniu paliwa, ale także mniejszy poziom wibracji i hałasu. Inne istotne elementy konstrukcji silnika to kulkowe łożysko wału korbowego oraz żeliwna tuleja cylindra, co bezpośrednio przekłada się na zwiększoną żywotność silnika i stanowi istotny wyróżnik silników Emak w stosunku do konkurencji. Konstrukcja silnika posiada również ciekawe rozwiązania zwiększające ergonomię i komfort pracy operatora dzięki takim elementom jak: duży tłumik, automatyczny dekompresor, podwójny system filtracji powietrza.
Dlaczego silniki EMAK są wyjątkowe:
* Silnik górno-zaworowy OHV (Over Head Valve) to mniejszy poziom wibracji i hałasu, jednocześnie przy lepszych osiągach i momencie obrotowym. Nawet o 30% mniejsze spalanie w stosunku do silników z bocznymi zaworami.
* Automatyczny system dekompresyjny to działające automatycznie zawory, które w momencie rozruchu łączą komorę spalania z atmosferą. Dekompresja zmniejsza ciśnienie sprężania, a co za tym idzie również siłę, z jaką operator musi ciągnąć za linkę rozrusznika. Po uruchomieniu silnika wyłączenie dekompresora następuje automatycznie w wyniku zmiany ciśnienia w cylindrze.
* Podwójne kulkowe łożyska wału korbowego zdecydowanie obniżają tarcie w pracy korbowodu, co bezpośrednio przekłada się na zwiększoną żywotność i trwałość całego silnika. Konstrukcyjnie krótszy wał korbowy (jego część poza miską olejową) to mniejsze ryzyko uszkodzenia podczas uderzenia noża o ewentualnie napotkane kamienie.
* Żeliwna tuleja cylindra to następny, istotny krok, w kierunku zwiększenia żywotności silnika. Zastąpiono powszechnie stosowane w tej grupie silników aluminium trwalszym stopem żeliwa.
NOWOCZESNE SILNIKI EMAK SĄ OBJĘTE 3 LETNIĄ GWARANCJĄ !!!*
*(warunkiem są coroczne przeglądy w Autoryzowanym Serwisie).
Wyposażenie:
Gwarancja 36 miesięcy przy zakupie konsumenckim.
Gwarancja 12 miesięcy przy zakupie na firmę.